Senin, 23 November 2015

Sesetengah Pemulihan semula jadi dan Kegunaan mereka

Sesetengah Pemulihan semula jadi dan Kegunaan mereka

Aloe Vera Gel Penjagaan Kulit dengan Soothing Calendula & Minyak Essential.

Penjagaan Kulit Aloe Vera Gel sesuai untuk semua jenis kulit dan boleh halus dicampur dengan pilihan dipilih dengan teliti minyak pati tulen dan Calendula menjadikannya sangat popular untuk kulit matang atau berkedut dan merupakan krim muka umum yang indah. Ia juga boleh digunakan pada kesan regangan, parut, kering dan lain-lain kulit pecah-pecah dengan hasil yang hebat. Penjagaan Kulit Aloe Vera Gel juga merupakan rawatan yang sangat popular pada kulit selepas matahari.

Krim untuk Pelepasan Artritis dan sakit sendi. Apabila lilin lebah, Juniper berry, Lavender Rosemary, bunga matahari, Sweet Almond Oil Disemai dan Thyme dicampurkan mereka menghasilkan salap dikatakan untuk membantu melegakan sakit artritis, mengurangkan tekanan dan ketegangan dan meningkatkan peredaran darah. Ia juga telah ditemui untuk membantu tidur yang nyenyak, menggalakkan bersantai dan tekanan pengurangan.

Arnica Minyak.
Arnica salap adalah homeopati anti-radang yang boleh digunakan untuk kecederaan trauma seperti terseliuh & strain, sendi, otot, ligamen, tendon & sakit belakang dan lain-lain Arnica mungkin lebih dikenali sebagai melegakan kesakitan minyak yang Mencegah keradangan dan mengurangkan bengkak & perubahan warna pada lebam, membantu penyembuhan dan melegakan kesakitan.

Lilin lebah, komprei, Eucalyptus, berry Juniper dan Lavender apabila dicampur dikatakan melegakan sakit sendi dan digunakan pada mana-mana menyakitkan jari kaki, pergelangan kaki, lutut, tulang ketuk jari, pergelangan tangan, belakang dan lain-lain Salap boleh membantu melegakan kesakitan, mengurangkan tekanan, mengurangkan ketegangan sendi dan meningkatkan peredaran darah. Ia juga telah ditemui untuk membantu tidur yang nyenyak, menggalakkan bersantai dan tekanan pengurangan Terdapat cadangan bahawa ia juga amat baik untuk mengurangkan keradangan pada sendi dan otot, meningkatkan pergerakan semua bulat, mengurangkan kesan penyakit sendi dan sakit artritis dan kadang-kadang untuk mengurangkan pergantungan pada ubat-ubatan perubatan.

Krim Calendula Rawatan Asli untuk Urat yang boleh dilihat.
Herba percaya Calendula untuk menjadi penyembuh kulit yang indah dan ia digunakan secara meluas untuk merawat vena varikos, urat labah-labah, urat benang, jerawat, stretch mark, melecet dan luka terbakar.

Komprei Salap.
Komprei adalah salah satu herba terbaik alam semula jadi dan telah digunakan sejak kira-kira 400 SM sebagai herba penyembuhan. Komprei salap adalah yang luar biasa penyembuh sepanjang terkenal kerana membantu penyembuhan pesat untuk memastikan tetamu menikmati keselesaan kecederaan kulit, tulang patah dan keretakan tulang. Bahan komprei yang paling penting adalah allatoin bahan. Allatoin dipercayai menjadi proliferator sel, dapat menguatkan tisu kulit, menggalakkan pertumbuhan dan pembiakan sel-sel dan dengan itu mempercepatkan penyembuhan.

Krim Natural untuk melegakan Psoriasis termasuk Lavender dan Bergamot, yang menyediakan bantuan menenangkan kulit, Sandalwood, yang quietens keadaan kulit, Sweet Almond yang membantu secara semulajadi melembapkan keadaan dan bunga matahari yang membantu melegakan gatal-gatal, kesakitan dan kekeringan. Krim ini boleh melegakan gatal-gatal menyakitkan, melegakan kulit radang, memulihkan ruam kulit lembut, menyembuhkan kulit retak dan radikal meningkatkan tona kulit dan keadaan.

Minyak Jojoba.
Jojoba digunakan untuk pelbagai penyakit kulit atau masalah. Ia dikenali untuk membantu dalam mengurangkan garis atau kedutan dan benar-benar boleh membantu dengan meremajakan kulit dan pertumbuhan sel baru. Dermatologi telah mengesyorkan Minyak Jojoba untuk kegunaan bukan menjengkelkan pada jerawat kerana ia tidak akan menyekat liang, menyebabkan bintik hitam atau mempromosikan jerawat

Lavender Minyak.
Produk semula jadi boleh melegakan selaran matahari, kulit kering atau gatal-gatal, dan boleh digunakan untuk sapukan pada gigitan serangga dan luka dan grazes (ideal untuk mengambil bercuti). Ia juga adalah yang terbaik untuk mengekalkan atau di sekitar dapur untuk digunakan pada luka terbakar. Jika anda memohon sebelum tidur ia boleh berehat dan membantu tidur yang lebih baik atau sejumlah kecil dalam kuil-kuil dan dahi boleh meredakan sakit kepala.

Rosehip Oil.
Rosehip mempunyai nutrisi dan asid lemak penting yang memainkan peranan penting dalam proses pertumbuhan semula sel-sel kulit kita dan pembaikan tisu rosak. Ia digunakan secara meluas untuk mengurangkan kemunculan parut, jerawat, stretch mark, parut jerawat dan kedutan membantu memulihkan kulit anda cahaya yang sihat. Ia dikatakan melegakan gejala-gejala ekzema dan dermatitis, membantu kedutan halus dan mengurangkan tanda-tanda penuaan, ia juga boleh membantu penyembuhan selaran matahari membantu kulit pertumbuhan semula tisu dan meningkatkan keanjalan kulit.

Slippery Elm Powder.
Elm yang licin adalah kulit dalaman tanah pokok elm yang licin ditemui oleh Indian Amerika Utara dan telah menjadi ramuan penting sejak itu. Ia terkenal dengan sifat-sifat penyembuhan terutama untuk aduan perut termasuk ketidakselesaan penghadaman, usus dan keasidan.

Tea Tree Salap.
Pokok teh terkenal sebagai sifat memiliki antiseptik. Ia adalah antiseptik, anti kulat yang sangat baik & salap bakteria yang boleh digunakan untuk pelbagai perkara termasuk tempat, bisul, membakar, jagung, gatal-gatal (dari gigitan serangga, cacar air, dan lain-lain) ketuat, kudis sejuk dan lain-lain Salah satu yang paling popular menggunakan untuk salap ini adalah di atas kaki masalah termasuk jangkitan, atlet kaki, atau bau hanya buruk.

Wild Yam Cream (Dengan Cohosh Hitam) adalah alternatif semulajadi untuk penggantian hormon. Diosgenin dijumpai di dalam Wild Yam adalah phytoestrogen, dan ia hampir menyerupai progesteron manusia. Oleh kerana persamaan ini, badan bertindak balas kepadanya seolah-olah ia progesteron. Kerana mereka tidak sama seperti hormon manusia, fitoestrogen adalah jauh kurang kuat yang mengakibatkan kesan yang lebih perlahan tetapi penggunaan yang selamat. Fitoestrogen tidak menyebabkan sebarang kesan sampingan.

Apabila Wild Yam digunakan untuk payudara, bahagian dalam paha, perut dan lain-lain dengan mudah menembusi kulit. Apabila ia terkumpul di dalam tisu payudara, ia membuatkan sel-sel lemak yang sedikit lebih besar, yang boleh menambah kenyang, bulat dan membuat dada yang lebih kukuh. Progesteron mempunyai pekerjaan lain. Ia meningkatkan perempuan (dan lelaki) libido seksual dan oleh itu lebih kepada krim unisex digunakan oleh lelaki yang mengalami kekurangan libido atau menghadapi masalah mencapai orgasma.

Wintergreen Salap.
Wintergreen salap adalah sesuai untuk tukang kebun atau pekerja kraf dan digunakan secara meluas oleh manual pekerja, orang yang bekerja di luar banyak atau dengan produk-produk atau bahan kimia yang boleh membuat tangan kering atau retak kulit. Wintergreen adalah sangat baik apabila digunakan sebagai musim sejuk yang lebih panas pada bulan-bulan sejuk dengan mengurut ke dalam tangan sebelum meneroka keluar atau bekerja di luar rumah. Gunakan untuk sakit, kaki letih dengan mengurut di setiap pagi atau petang. Ia juga digunakan secara meluas sebagai sapu pra-sukan pada otot terutama di musim sejuk. Wintergreen juga digunakan sebagai sapu dada, untuk sakit tekak atau gejala sejuk umum. Ia juga terkenal untuk digunakan pada hacks.

Witch Hazel secara tradisional dikenali sebagai tindak balas pertama yang baik terhadap pemotongan bercukur dan melecet untuk lelaki dan wanita. Kegunaan lain untuk Witch Hazel termasuk kuku tumbuh, retak atau melecur kulit, untuk merawat gigitan serangga dan sebagai rawatan untuk vena varikos lebam, terseliuh matahari membakar dan didapati dalam pelbagai persiapan buasir.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar