Senin, 23 November 2015

Rawatan Natural Health Adakah yang Berkesan Apabila Menggunakan Homeopathy

Rawatan Natural Health Adakah yang Berkesan Apabila Menggunakan Homeopathy

Rawatan kesihatan semulajadi adalah yang terbaik dirawat apabila keseluruhan anda diambil kira. Rawatan kesihatan biasa mengasingkan bahagian anda, berurusan hanya dengan mata anda, ibu jari anda, anda penghadaman, dan lain-lain Tetapi bagaimana boleh masuk akal ini, dengan mengambil kira keseluruhan anda adalah semua yang berkaitan?

Mari kita lihat cara yang lebih cekap menimbangkan keseluruhan anda dalam rawatan anda.

Pertimbangkan kejutan. Pada mulanya ini boleh menyebabkan peningkatan dalam kadar jantung anda, membuat anda berpeluh lebih, membuat anda sangat cemas, gelisah dan resah. Badan anda menyediakan anda untuk penerbangan - melarikan diri dari keadaan bahaya. Walau bagaimanapun, sering kejutan datang selepas bahaya telah berlalu, seperti dalam kemalangan yang tidak baik. Melarikan diri tidak lagi perlu, walaupun ia akan diselesaikan kejutan.

Ini kejutan dapat diselesaikan kekal dalam sistem anda selama-lamanya, melainkan jika ia penuh semangat dirawat. Ini boleh membawa kepada penyakit seperti tekanan darah tinggi, serangan, keadaan jantung dan isu-isu kesihatan yang serius panik.

Tetapi dengan menyelesaikan kejutan dengan yang bertenaga modaliti penjagaan kesihatan seperti homeopati, isu-isu kesihatan yang berkaitan juga diselesaikan.

Homeopati berfungsi di peringkat bertenaga, yang sangat sesuai memandangkan bahawa anda adalah seorang makhluk tenaga. Ramai orang mendapati konsep ini sukar difahami, dalam iklim ini semasa di mana tumpuan keuzuran adalah pada kuasa-kuasa fizikal, atau di luar. Walau bagaimanapun, rawatan semula jadi secara keseluruhan, dan homeopati khususnya, memahami bahawa ini adalah cara yang sangat terhad melihat kesihatan. Dan seperti biasa, sesuatu yang tidak berkesan.

Ia tidak bermakna perubahan minda. Tetapi memandangkan hakikat bahawa kesihatan di seluruh dunia adalah pada masa yang semua walaupun rendah, atau mungkin terutamanya, di negara-negara di mana ubat tidak pernah lebih ada, ia boleh menjadi perubahan yang lama tertangguh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar