Senin, 23 November 2015

Kuku jari kaki Kulat Rawatan Laser - Bagaimana Long Adakah ia Memerlukan Untuk Penyembuhan Lengkap?

Kuku jari kaki Kulat Rawatan Laser - Bagaimana Long Adakah ia Memerlukan Untuk Penyembuhan Lengkap?

Rawatan kuku jari kaki kulat Laser adalah kaedah yang selamat untuk sembuh kulat kuku jari kaki kerana ia telah direka dengan teknologi canggih. Semasa ini rawatan laser sesuatu yg kecil, pesakit tidak perlu bimbang tentang peluang untuk kesan laser pada sel-sel otot berhampiran dengan kulat kuku yang dijangkiti. Kerana ia adalah satu kaedah terus kepada kulat kuku yang dijangkiti, sel-sel otot sekitar dilindungi daripada kesan laser. Terdapat peruntukan dalam mesin untuk pelarasan tajam, dan intensiti pelepasan sinar laser boleh dikawal seperti yang dikehendaki.

Berapa lama masa yang memerlukan untuk rawatan lengkap?

Masa memberi rawatan laser hanya 10 hingga 15 minit pada satu masa. Kaedah laser tidak memerlukan masa yang lama untuk mengubati pelbagai jangkitan kulat. Ia akan mencukupi bahawa rawatan dengan laser diberikan dalam dua atau tiga sesi, dan anda akan terkejut melihat perubahan dalam kuku dijangkiti anda. Ia adalah satu fakta yang telah terbukti bahawa ramai pesakit mempunyai tempat percutian untuk memperoleh kuku jari kaki biasa atau kuku dalam tempoh yang singkat. Dalam kebanyakan kes, kuku baru dan sihat boleh dilihat berkembang nampaknya dalam tempoh 6 hingga 8 bulan.

Kenapa ramai yang memilih rawatan laser?

Terdapat banyak sebab-sebab yang baik untuk mengapa ramai orang memilih rawatan ini. Pertama, rawatan laser biasanya tidak menyebabkan kesan sampingan. Tidak ada keperluan untuk ubat-ubatan oral dan salap topikal. Tidak ada apa-apa amaran terhadap berjalan normal semasa tempoh rawatan laser. Walaupun rawatan laser ini agak mahal daripada apa-apa kaedah lain untuk merawat kulat kuku jari kaki, terdapat peluang lebih penawar lengkap dalam tempoh yang singkat tidak seperti di rumah ubat atau dengan ubat-ubatan preskripsi.

Walau bagaimanapun, cuba untuk ingat perkara-perkara berikut:

• Fikiran ia menjaga kaki anda kering
• Jangan berjalan di atas kaki telanjang di atas lantai lembap
• Mempunyai sarung kaki dan kasut yang bersih
• Potong kuku dijangkiti
• Mempunyai kawalan gula darah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar