Senin, 23 November 2015

Saya Tak Boleh Hentikan Berpeluh - Tips untuk Bantuan Anda Jika Anda Sentiasa Berpeluh

Saya Tak Boleh Hentikan Berpeluh - Tips untuk Bantuan Anda Jika Anda Sentiasa Berpeluh

Tidak ada yang lebih memalukan daripada sentiasa berpeluh ketiak. Anda boleh memohon semua antiperspirant yang anda mahu tetapi tiada apa yang dapat membantu. Sukar untuk berseronok dalam suasana sosial apabila anda sentiasa bimbang bahawa seseorang akan melihat kumpulan peluh yang direndam melalui baju anda. Apabila ketiakmu berpeluh banyak, dan tiada apa pun yang boleh membantu, ia adalah mustahil untuk tidak sedar diri.

Berpeluh ketiak berbau Membuat Kehidupan Sosial Mustahil.

Saya tahu bagaimana rasanya. Semua hidup saya, saya mengalami peluh berlebihan. Saya akan memakai deodoran dua atau tiga kali sehari dan ia tidak akan berbuat apa-apa. "Tidak kira apa yang saya lakukan, saya tidak boleh berhenti berpeluh." apa yang saya fikir. Saya mencuba setiap jenama antiperspirant, walaupun barangan preskripsi daripada doktor, tetapi tidak berhasil. Saya amat ditakuti bercakap kepada sesiapa, terutama wanita yang sentiasa berpeluh ketiak saya.

Bagaimana saya boleh Hentikan Berpeluh?

Jika anda bosan dengan berkata "Saya tidak boleh berhenti berpeluh!" - Anda perlu beberapa tips untuk membantu dengan sentiasa berpeluh ketiak. Berikut adalah beberapa tips yang boleh membantu anda berhenti berpeluh begitu banyak dan beralih kepada kehidupan yang normal.

Hentikan memohon terlalu banyak antiperspirant. Ini hanya merumitkan perkara dan boleh membuat anda berpeluh lebih.
Minum lebih banyak air. Ini adalah baik untuk kesihatan anda secara keseluruhan dan boleh membantu untuk melambatkan masalah peluh berlebihan anda.
Pakai pakaian yang ringan. Pakaian lebih ringan bernafas dan akan membantu anda mengekalkan suhu teras anda yang lebih rendah.
Langkah-langkah ini tidak akan membantu semua orang yang berurusan dengan isu ini memalukan, tetapi mereka boleh membantu membuat perkara yang sedikit lebih boleh diterima untuk anda.

Adakah anda bersedia untuk berhenti sentiasa berpeluh ketiak dan untuk menghentikan rasa malu? Anda tidak perlu melalui kehidupan petrified bahawa orang akan melihat bahawa underams anda direndam melalui pada baju anda sepanjang masa. Terdapat cara-cara yang dijamin untuk membantu anda jika anda sentiasa berpeluh.

Adakah anda bersedia untuk berhenti mengatakan "Saya tidak boleh berhenti berpeluh!", Dan bergerak ke kebebasan sebenar untuk memulakan hidup hidup anda. Jika anda telah mempunyai cukup memohon antiperspirant banyak kali sehari atau menukar baju di tengah-tengah hari. Terdapat sebenar cara, dijamin berhenti berpeluh begitu banyak.

Adakah anda ingin mengetahui bagaimana anda boleh berhenti berpeluh sentiasa?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar