Senin, 23 November 2015

Menetapkan Tenaga dalam Bilik Healing anda

Menetapkan Tenaga dalam Bilik Healing anda

Jika anda menyediakan amalan penyembuhan tenaga anda, anda akan mahu membayar perhatian khusus kepada "rasa" ruang penyembuhan anda. Anda berhati-hati akan memilih gambar atau dinding hiasan menyenangkan mata. Anda mahu ruang pejabat anda tenang dan santai.

Ramai orang menikmati mempunyai mata air kecil di dalam bilik. Bunyi air yang mengalir adalah santai bagi sebahagian besar. Muzik lembut dipilih dengan teliti juga boleh menjadi kondusif untuk menambah rasa keselamatan dan ketenangan untuk ruang.

Lampu tidak langsung dan bukan atas lampu pendarfluor juga membantu dalam memberi mesej bahawa pelanggan anda telah memasuki satu ruang s / dia boleh membenarkan hal-hal dan masalah hari untuk mengalir off nya bahu.

Dalam ruang penyembuhan saya Saya juga menggunakan sifat-sifat mengimbangi tudung sutera yang direka khas dan balutan. Ini tudung tertentu telah dibuat untuk membawa keseimbangan kepada individu. Apabila seseorang berada dalam keseimbangan, badan adalah lebih mampu untuk melepaskan negatif dan untuk pulih dengan sendirinya.

Reka bentuk yang digunakan dalam sutera mempunyai asas mereka dalam corak berulang-ulang, yang dikenali sebagai fraktal, yang terdapat dalam alam semula jadi. Alam semula jadi, dalam apa yang boleh kelihatan huru-hara, mempunyai organisasi yang besar. Lihat sahaja pilin dijumpai di dalam kon pain, nanas, shell nautilus, Bima Sakti, atau gambar-gambar ribut taufan.

Sekarang bayangkan hutan, gunung atau terhempas ombak pada pantai. Hanya membentuk imej-imej ini sering mengaktifkan apa yang dipanggil tindak balas kelonggaran. Otot-otot di dalam badan perlahan-lahan melepaskan dan melepaskan.

Apabila menghias bilik penyembuhan anda, anda mahu imej yang menghasilkan tindak balas kelonggaran. Anda mahu seseorang untuk berjalan ke bilik anda dan serta-merta berasa dialu-alukan dan selamat. Sesi anda pergi lebih licin dan rintangan bawah sedar menjadi lemah.

Saya mempunyai beberapa sutera dengan fraktal penyembuhan dalam pelbagai warna. Saya boleh memilih salah satu yang dikenakan kepada pelanggan yang masuk. Sebelum sesi bermula, saya memilih reka bentuk tertentu saya tahu akan mendatangkan faedah kepada kehidupan masing-masing. Biasanya saya hanya tergantung sutera di dinding atau menggantungkan ia lebih kerusi. Ada kalanya saya meletakkannya ke atas pelanggan.

Tenaga daripada fraktal berasal arah luar mengimbangkan medan tenaga kedua-dua pelanggan dan diri sendiri. Jika anda bertindak balas seperti yang saya lakukan, anda akan lebih tenang dan lebih selaras dengan pelanggan anda ... s / dia dengan anda. Kedua-dua anda akan bersedia untuk sesi penyembuhan anda. Pelanggan anda adalah santai dan terbuka dan anda memberi tumpuan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar