Senin, 23 November 2015

Langkah-langkah penting untuk Mewujudkan hiatal Hernia Diet

Langkah-langkah penting untuk Mewujudkan hiatal Hernia Diet

Sebelum membuat keputusan mengenai pembaikan hernia hiatal, anda akan mahu tahu apa jenis hernia yang anda ada dan apa risiko yang terlibat. Sebenarnya ada 2 jenis hernia hiatal, walaupun ia diperdebatkan bahawa terdapat satu jenis ketiga - yang sebenarnya adalah gabungan hibrid daripada dua.

1. gelongsor hiatal Hernia Ini adalah jenis yang paling biasa hernia hiatal yang terdapat dalam 95% kes. Pembaikan adalah lebih kurang mendesak walaupun mencari ubat untuk gejala masih sangat penting untuk mengelakkan kerosakan dalam jangka masa panjang. Dengan jenis hernia bahagian esofagus dan bahagian bawah perut slaid menerusi diafragma.

2. Paraesophageal Hernia jenis ini hernia didapati dalam masa kurang daripada 5% daripada kes-kes dan adalah lebih serius. Ini berlaku apabila sebahagian daripada perut menolak dari perut melalui otot yang memisahkan ia dari rongga dada. Ini boleh menyebabkan luka kira aliran darah ke bahagian perut yang boleh membawa kesan yang serius dan menuntut keperluan lebih mendesak untuk pembaikan hernia hiatal.

Gejala Hernia hiatal

Dalam banyak kes orang mengalami sebarang gejala dari hernia hiatal mereka. Namun orang lain mungkin mengalami gejala yang serius yang boleh melakukan kerosakan teruk dalam tempoh masa yang panjang. Mungkin ada beberapa sakit yang berkaitan terus dengan hernia, namun sebahagian besar daripada tanda-tanda yang berkaitan dengan refluks dan aliran balik asid perut dan perut kandungan ke dalam esofagus.

Gejala termasuk:

· Heartburn
· Sakit dada
· Sakit tekak
· Memuntahkan
· Muntah
· Serak

Penyelesaian Untuk hiatal Hernia Repair

Penyelesaian untuk membaiki hernia hiatal dan rawatan gejala umumnya termasuk pembedahan, ubat-ubatan doktor ditetapkan atau ubat semula jadi. Malangnya pembedahan dan ubat-ubatan bermakna kesan sampingan yang berbahaya dan komplikasi yang mungkin. Faktor-faktor risiko seperti merokok dan kesihatan yang lain boleh membuat ini lebih berbahaya.

Risiko yang berkaitan dengan hiatal pembedahan membaiki hernia:

· Komplikasi dengan anestesia am
· Masalah pernafasan
· Darah beku
· Pendarahan berlebihan
· Ralat Surgeon menyebabkan kerosakan kepada organ-organ lain dan tisu dalaman

Risiko yang berkaitan dengan ubat-ubatan sebagai satu bentuk rawatan untuk gejala termasuk:

· Reaksi alahan
· Ruam
· Kesan sampingan yang mungkin seksual
· Pening
· Kemurungan
· Halusinasi
· Pencerobohan
· Bengkak
· Kesukaran bernafas
· Sakit di dada dan perut
· Cirit-birit

Hiatal Pembaikan Hernia & Pemulihan Asli

Jelas sekali, jika mungkin, ia adalah lebih selamat untuk mengendalikan pembaikan hernia hiatal dan gejala dengan cara yang semulajadi. Ini bukan sahaja bermakna satu penyelesaian yang murah berbanding dengan pembedahan dan ubat-ubatan, tetapi adalah lebih selamat, menggalakkan kesihatan keseluruhan dan boleh menjimatkan masa dan masalah dengan perjalanan dan doktor lawatan.

Ubat semula jadi untuk gejala jatuh ke dalam 4 kategori.

1. Menghapuskan tabiat buruk
2. Diet
3. Berlebihan
4. Ubat semula jadi dan penawar berasaskan rumah

Selain bahagian-bahagian pelan rawatan semula jadi untuk mengawal dan mencegah gejala, apa yang anda lakukan di sekitar makanan anda boleh membuat perubahan yang besar juga. Ini termasuk berhati-hati untuk tidak bengkok ke atas selepas makan serta tidak meletakkan terlalu cepat selepas makan untuk mengelakkan refluks. Jika anda perlu berbaring atau jika anda makan terlalu dekat dengan waktu tidur pastikan anda menyimpan bahagian atas badan yang dibangkitkan. Makan makanan kecil sepanjang hari boleh mencegah gejala dan menggalakkan penghadaman yang lebih baik dan kadar metabolisme yang lebih tinggi.

Belajar bagaimana untuk merawat Asid Reflux Penyakit GERDs dengan ubat semula jadi. Di Barton Penerbitan, kami telah berkumpul doktor-diluluskan terkini penyelidikan perubatan ke Asid Reflux Laporan Remedy semula jadi kita. Muat turun salinan anda hari ini di Remedy Asid Reflux - ia 100% dijamin!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar